<<< Djurens Rätt

Välkommen till Årsmöte 2019

Hej kära medlem!

Tack för att du finns. Genom ditt medlemskap stödjer du Djurens Rätts viktiga arbete för djuren och det är väldigt värdefullt. Då du är medlem i Djurens Rätt och bosatt i Motala eller Vadstena innebär det att du tillhör Motala-Vadstena och blir därmed kallad till vårt årsmöte.

Tid: 30 mars klockan 15.00

Plats: Godtemplarlokalen, Poppelgatan 6, Motala

På årsmötet kommer vi gå igenom vad avdelningen gjort under året som gått, vad som ska hända i år, välja en ny styrelse samt välja ombud till Djurens Rätts riksstämma i maj. Vill du ta del av årsmöteshandlingarna innan själva mötet så kommer de att finnas tillgängliga på vår hemsida senast 23 mars. Om du inte har tillgång till internet och vill ta del av årsmöteshandlingarna kan du ringa 08-555 914 33 så ser vi till att du får det hemskickat.

Ta din chans att påverka vårt arbete 2019 genom att delta på vårt årsmöte. Kom ihåg att betala årets medlemsavgift innan mötet för att ha möjlighet att rösta. Vi bjuder på fika!

Kan du inte komma på mötet men ändå vill veta mer och kanske bli aktiv i Djurens Rätt? Du är alltid välkommen att kontakta oss med frågor om årsmötet eller andra frågor om vår verksamhet på Emil.Rissve@djurensratt.se eller 08-555 914 33. Du hittar oss också på Facebook genom att söka på “facebook.com/djurensrattmotala”.

Varmt välkommen och tack för ditt stöd!